'Wat als je hier eerder was en je herinnert je zoveel details dat je lijkt te weten wie je was?
'Morgen zal het vrede zijn' vertelt een huiveringwekkend waargebeurd verhaal dat ontroert en je kippenvel bezorgt.'

Geert Kimpen, auteur van o.a.: De Prins van Filettino, Rachel, De geheime Newton, De Kabbalist, Maak goud van je leven en Het meisje dat aan de oever verscheen.

'Met veel plezier heb ik jouw debuut gelezen. Met name naar het einde toe vond ik het supersterk. Hoe je alle puzzelstukjes met aandacht op hun plek hebt gelegd, zo knap!
Ik bleef in ieder geval tot de allerlaatste punt geboeid.'

Natasja Bijl, Mediaconsultant / Journalist en schrijfster van de roman 'ADEM' en het boek 'Maak van je boek een succes!'

'Een prachtig boek waarin Nathasja mij meenam in haar levensverhaal. Het was voor het eerst sinds jaren dat ik zo werd meegesleept door een verhaal in een boek dat ik alles om me heen liet liggen tot en met de laatste bladzijde. Het was alsof ik me midden in een film bevond. Momenten met kippenvel en momenten van ontroering wisselden elkaar af, mede door de herkenning die ik ervaarde als hooggevoelig persoon. Met verbazing las ik hoe Nathasja zich tijdens de regressietherapie tot in het kleinste detail kon herinneren (met) wie en waar zij was in de tweede Wereldoorlog, wát ze voelde en wát ze riep, en hoe later alle puzzelstukjes in elkaar bleken te passen! Bewonderenswaardig hoe zij haar verhaal zo boeiend heeft weergeven. Dan daarbij is het heel mooi geschreven waardoor het ook heel prettig leest. Heel inspirerend!'
Cynthia Need

ONVERGETELIJK DEBUUT VAN NATHASJA SCHADRON: “MORGEN ZAL HET VREDE ZIJN”

Vandaag, juist op Bevrijdingsdag 2021, wil ik jullie met vreugde en ook ontroering delen dat er onlangs een heel bijzonder boek van facebookgenote Nathasja Schadron (geboren in 1971),
“Morgen zal het Vrede zijn”, bij uitgeverij Paris Books is verschenen.

Van jongs af aan werd Nathasja geconfronteerd met verstikkende dromen, bijzondere angsten en gedachten die voor haar niet te plaatsen waren. Waardoor ze aan haarzelf ging twijfelen en zichzelf in diepste zin niet begreep. In 2003 kwamen er tijdens sessies bij een holistisch- en reïncarnatietherapeut duidelijke beelden en zeer gedetailleerde informatie uit een leven van een jonge, dappere, vrouwelijke verzetsstrijder aan de oppervlakte. Een vrouw die in de Tweede Wereldoorlog, nota bene vlak voor de bevrijding, was omgekomen. Gefusilleerd door de Duitsers, in de duinen bij Bloemendaal. Bij toeval kwam daar in 2018 ineens een naam bij waarna ze haar terugvond op een namenlijst op internet. De vrouw kreeg na al die jaren een gezicht. Nathasja op haar website: “Haar levensgeschiedenis paste als een blauwdruk op de ervaringen en beelden die ik bij de therapie had waargenomen. Een verbijsterende ervaring. Hiermee was de cirkel rond, de onderstroom van angst, rouw en verdriet die ik in mijn leven zo had ervaren werd hiermee verklaard en kon met terugwerkende kracht doorbroken worden. Hierdoor kon ik de oude ballast los laten waardoor ik me beter en gelukkiger voel dan ooit”.

In de autobiografie ‘Morgen zal het vrede zijn’, neemt Nathasja Schadron je mee in een zeer pakkende, ja bijna “thriller”-achtige lees ervaring, waarbij je bladzijde voor bladzijde de ontvouwing van een diep mysterie, dat zich aan Nathasja aandient, meemaakt. En kun je als het ware achter de schermen van “Reincarnatie” meekijken…net zoals in het pakkende boek van Bas Steman “Morgan, een Liefde” (Bas heeft overigens Natasja ook geinspireeerd in haar zoektocht).

En als je dan, met een diepe zucht, deze knap geschreven pageturner uiteindelijk dichtslaat, blijf je mogelijk, net al ik, achter met een gevoel van diep respect voor Nathasja’s spirit van Vrijheid, Rechtvaardigheid en Solidariteit..én voor de moed om met dit ook kwetsbare verhaal, anno nu, naar buiten te komen..(en dat er op flaptekst en in de PR tot dusver niet geschermd wordt met de beroemde persoon die Nathasja mogelijk is geweest, vind ik prachtig en recht doen aan de universele “ego vrije” menselijke thema’s die in dit boek naar voren komen).

”Alles komt aan het Licht” in deze tijd en daar past dit onvergetelijke debuut van Nathasja Schadron ook bij. Ik doel op het steeds helderder schijnende licht van Reïncarnatie als onderdeel van de Helende Reis die velen van ons in dit leven te gaan hebben. Het licht ook van moed, van egoloosheid, ja: van Liefde… ‘Morgen zal het vrede zijn’ is wat dat betreft een prachtig Lichtbaken voor deze Nieuwe Tijd.

Bo Baden

‘Wat een prachtig boek heb je geschreven Nathasja! Ook praktisch gezien: ik vind het formaat, de opmaak en cover erg mooi. Ik heb het dan weer met vreugde, dan met een brok in de keel, dan met kloppend hart gelezen. En bovenal met ontroering dat ik op deze manier een stukje met je leven(s) mee mocht reizen. Wat een moed heb je gehad om in jezelf te vertrouwen en jezelf serieus te nemen! Ik denk dat je boek voor mensen met vergelijkbare vragen en ervaringen heel bemoedigend is. Dank voor je mooie boek en het delen van je bijzondere ontdekkingstocht.’

Linda Rood Schrijfster van de boeken 'Het Ja-gevoel', 'Mees en de magische poort' en
'Van doen naar zijn'.